top of page
piacgazdasaghu

A kínai indexek megpróbálják megállítani a lejtmenetet!

A kínai indexek 6 egymást követő csökkenő szeánsz után próbálnak visszatérni a növekedés útjára. A piaci szabályozók közelmúltbeli kemény fellépése csak átmenetileg javította a kínai blue-chip részvények körüli hangulatot. A katasztrofális múlt hét után a kínai szeánsz vegyesen alakult, a főbb indexek enyhe erősödéssel, de a kisebb vállalatok részvényeit tartalmazó CSI1000 és CSI2000 indexek masszív, 6,8, illetve 9,4%-os csökkenéssel zárták a szeánszot.

  • Az IMF legutóbbi előrejelzései szerint a kínai GDP a 2024-es 4,6%-ról 2028-ra 3,5%-ra lassul. Ugyanakkor a 10 éves amerikai kötvényhozamok új havi csúcsot értek el, miközben a piac Powell Fed-elnök hétvégi kommentárjait követően felülvizsgálta a várakozásokat, és a várható kamatcsökkentés időpontját májusra helyezte át a korábban prognosztizált márciussal szemben (dollárbarát, az EM számára negatív).

  • Bár az előző két hét megmutatta, hogy a részvénypiacot segítő központi intézkedések nem feltétlenül segítenek sokáig, Kína nem készül feladni. Vasárnap a kínai szabályozó hatóság ígéretet tett a piac stabilizálására, miután a részvények öt éve nem látott mélypontra zuhantak.

  • Konkrét intézkedéseket azonban nem jelentett be, bár azt mondta, hogy fellép a rosszhiszemű short eladások ellen, és több befektetést vonz a hosszú távú tőke révén. A First Seafront Fund Management elemzői azonban hangsúlyozták, hogy a piac támogatására tett eddigi kísérletek nem voltak elégségesek, és továbbra sincs a láthatáron olyan stratégia, amely kihúzná az indexeket a mélypontról.

HK.cash index (H1)

Forrás: xStation5


Ezen tartalmat az XTB S.A. készítette, amelynek székhelye Varsóban található a következő címen, Prosta 67, 00-838 Varsó, Lengyelország (KRS szám: 0000217580), és a lengyel pénzügyi hatóság (KNF) felügyeli (sz. DDM-M-4021-57-1/2005). Ezen tartalom a 2014/65/EU irányelvének, ami az Európai Parlament és a Tanács 2014. május 15-i határozata a pénzügyi eszközök piacairól , 24. cikkének (3) bekezdése , valamint a 2002/92 / EK irányelv és a 2011/61 / EU irányelv (MiFID II) szerint marketingkommunikációnak minősül, továbbá nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési kutatásnak. A marketingkommunikáció nem befektetési ajánlás vagy információ, amely befektetési stratégiát javasol a következő rendeleteknek megfelelően, Az Európai Parlament és a Tanács 596/2014 / EU rendelete (2014. április 16.) a piaci visszaélésekről (a piaci visszaélésekről szóló rendelet), valamint a 2003/6 / EK európai parlamenti és tanácsi irányelv és a 2003/124 / EK bizottsági irányelvek hatályon kívül helyezéséről / EK, 2003/125 / EK és 2004/72 / EK, valamint az (EU) 2016/958 bizottsági felhatalmazáson alapuló rendelet (2016. március 9.) az 596/2014 / EU európai parlamenti és tanácsi rendeletnek a szabályozási technikai szabályozás tekintetében történő kiegészítéséről a befektetési ajánlások vagy a befektetési stratégiát javasló vagy javasló egyéb információk objektív bemutatására, valamint az egyes érdekek vagy összeférhetetlenség utáni jelek nyilvánosságra hozatalának technikai szabályaira vonatkozó szabványok vagy egyéb tanácsadás, ideértve a befektetési tanácsadást is, az A pénzügyi eszközök kereskedelméről szóló, 2005. július 29-i törvény (azaz a 2019. évi Lap, módosított 875 tétel). Ezen marketingkommunikáció a legnagyobb gondossággal, tárgyilagossággal készült, bemutatja azokat a tényeket, amelyek a szerző számára a készítés időpontjában ismertek voltak , valamint mindenféle értékelési elemtől mentes. A marketingkommunikáció az Ügyfél igényeinek, az egyéni pénzügyi helyzetének figyelembevétele nélkül készül, és semmilyen módon nem terjeszt elő befektetési stratégiát. A marketingkommunikáció nem minősül semmilyen pénzügyi eszköz eladási, felajánlási, feliratkozási, vásárlási felhívásának, hirdetésének vagy promóciójának. Az XTB S.A. nem vállal felelősséget az Ügyfél ezen marketingkommunikációban foglalt információk alapján tett cselekedeteiért vagy mulasztásaiért, különösen a pénzügyi eszközök megszerzéséért vagy elidegenítéséért. Abban az esetben, ha a marketingkommunikáció bármilyen információt tartalmaz az abban megjelölt pénzügyi eszközökkel kapcsolatos eredményekről, azok nem jelentenek garanciát vagy előrejelzést a jövőbeli eredményekkel kapcsolatban.

4 megtekintés0 hozzászólás

Comments


bottom of page