top of page
piacgazdasaghu

Vállalati hírek DHL, Novartis és Siemens Energy

A német állami tulajdonú KfW bank a DHL (DHL.DE) mintegy 50 millió részvényét tervezi eladni közel 2,17 milliárd euró értékben. A DHL 4,04 százalékát képviselő részvények ajánlati ára a dokumentum szerint 43,45 euró volt. Az intézményi befektetőknek szóló részvénykibocsátás után a KfW részesedése a vállalatban mintegy 20,5%-ról mintegy 16,5%-ra csökken a pénzügyminisztérium szerint. Ez viszont azt jelenti, hogy a DHL szabad részvénykibocsátása nőtt, de a KfW továbbra is a vállalat legnagyobb részvényese marad. A vállalat részvényei jelenleg 4%-os mínuszban vannak.


Adam Feuerstein a STAT News-ban kijelentette, hogy a Novartis (NOVN.CH) vissza kíván lépni a MorphoSys (MOR.DE) nemrég bejelentett felvásárlásától. A német MorphoSys gyógyszergyártó cég szóvivője azonban a Bloomberg Newsnak küldött e-mailes nyilatkozatában közölte, hogy ez az információ téves. 


A Siemens Energy (ENR.DE) 1,58 milliárd eurós nettó nyereségről számolt be az első negyedévben, hivatkozva a korábban a domináns Siemens AG-hoz tartozó indiai leányvállalat eladásával kapcsolatos egyszeri nyereségre. A vállalat részvénye 0,8%-os emelkedéssel reagált, az első negyedévre vonatkozó előzetes pénzügyi adatokat egy hónappal ezelőtt mutatták be.


A TeamViewer (TMV.DE) részvényeinek árfolyama mintegy 10%-kal emelkedett, miután a német szoftvercég a negyedik negyedévben a vártnál magasabb bevételt és nyereséget jelentett be. A vállalat bevételei 8%-kal 163 millió euróra nőttek, ami némileg meghaladja az elemzők 160 millió eurós előrejelzését. A korrigált EBITDA 2,5%-kal magasabb lett a konszenzusnál.


Ezen tartalmat az XTB S.A. készítette, amelynek székhelye Varsóban található a következő címen, Prosta 67, 00-838 Varsó, Lengyelország (KRS szám: 0000217580), és a lengyel pénzügyi hatóság (KNF) felügyeli (sz. DDM-M-4021-57-1/2005). Ezen tartalom a 2014/65/EU irányelvének, ami az Európai Parlament és a Tanács 2014. május 15-i határozata a pénzügyi eszközök piacairól , 24. cikkének (3) bekezdése , valamint a 2002/92 / EK irányelv és a 2011/61 / EU irányelv (MiFID II) szerint marketingkommunikációnak minősül, továbbá nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési kutatásnak. A marketingkommunikáció nem befektetési ajánlás vagy információ, amely befektetési stratégiát javasol a következő rendeleteknek megfelelően, Az Európai Parlament és a Tanács 596/2014 / EU rendelete (2014. április 16.) a piaci visszaélésekről (a piaci visszaélésekről szóló rendelet), valamint a 2003/6 / EK európai parlamenti és tanácsi irányelv és a 2003/124 / EK bizottsági irányelvek hatályon kívül helyezéséről / EK, 2003/125 / EK és 2004/72 / EK, valamint az (EU) 2016/958 bizottsági felhatalmazáson alapuló rendelet (2016. március 9.) az 596/2014 / EU európai parlamenti és tanácsi rendeletnek a szabályozási technikai szabályozás tekintetében történő kiegészítéséről a befektetési ajánlások vagy a befektetési stratégiát javasló vagy javasló egyéb információk objektív bemutatására, valamint az egyes érdekek vagy összeférhetetlenség utáni jelek nyilvánosságra hozatalának technikai szabályaira vonatkozó szabványok vagy egyéb tanácsadás, ideértve a befektetési tanácsadást is, az A pénzügyi eszközök kereskedelméről szóló, 2005. július 29-i törvény (azaz a 2019. évi Lap, módosított 875 tétel). Ezen marketingkommunikáció a legnagyobb gondossággal, tárgyilagossággal készült, bemutatja azokat a tényeket, amelyek a szerző számára a készítés időpontjában ismertek voltak , valamint mindenféle értékelési elemtől mentes. A marketingkommunikáció az Ügyfél igényeinek, az egyéni pénzügyi helyzetének figyelembevétele nélkül készül, és semmilyen módon nem terjeszt elő befektetési stratégiát. A marketingkommunikáció nem minősül semmilyen pénzügyi eszköz eladási, felajánlási, feliratkozási, vásárlási felhívásának, hirdetésének vagy promóciójának. Az XTB S.A. nem vállal felelősséget az Ügyfél ezen marketingkommunikációban foglalt információk alapján tett cselekedeteiért vagy mulasztásaiért, különösen a pénzügyi eszközök megszerzéséért vagy elidegenítéséért. Abban az esetben, ha a marketingkommunikáció bármilyen információt tartalmaz az abban megjelölt pénzügyi eszközökkel kapcsolatos eredményekről, azok nem jelentenek garanciát vagy előrejelzést a jövőbeli eredményekkel kapcsolatban.

4 megtekintés0 hozzászólás

Comments


bottom of page